torsdag 1 juli 2010





















Bilder: privata.

Nu är vi framme i rosengården som är helt magnifik. Det skall dock tilläggas att det var extremt få rosor som blommade nu, ca 10-15st kanske och mest rugosor och pimpineller. Jag tycker bilderna talar för sig själv, det är djärvt, coolt, välskött, läckert och otroligt vackert.
Om man skall skriva något negativt så är det kanske lite för själlöst för min smak.
Jag gillar det lite ruffsiga och det saknade jag här men det kanske ter sig annorlunda när alla rosor blommar samtidigt.

2 kommentarer:

  1. Den häftiga lampan såg jag inte när jag var där i höstas! Den skulle sitta fint här!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Kul att få en liten rundvandring via dina härliga bilder! Något att besöka när mer rosor blommar!
    Ha det gott!
    //Margot

    SvaraRadera