fredag 7 juni 2013

Äntligen växthus!!





Tralla lalalala!! Idag är det en lycklig tjej som trallat runt hemma i huset trots kliande ögon, astma och enorma pollenproblem. Idag har jag nämligen varit och beställt den här skönheten hos Willab Garden. Jag är så otroligt nöjd. Om ni kikar här så ser ni vart växthuset kommer få sin plats. Det är växthuset funkis 5 som är 11,7kvm stort och har en takhöjd på nästa 3meter på högsta stället. Det är så snyggt och jag är riktigt nöjd. Jag har beställt det i rått format dvs i metalfärgat som jag tror kommer passa vårt gråa hus bra. Jag beställde till en extra dörr så vi kommer ha två ingångar och så automatiska fönsteröppnare. Växthuset är inte tänkt primärt för odling utan för exotiska plantor, några tomat plantor, kryddor och så ungänge och mys. Så underbart och roligt... nu börjar en ny epok i trädgården!!

5 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det bästa som hänt min trädgård är växthuset och jag använder det på samma sätt som du tänkt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett bra köp! Köper man ett litet som vi gjorde för många år sedan så ångrar man sig! Du kommer inte ångra dig en sekund... det är helt underbart med växthus :)
    Såklart ska vi försöka träffas i sommar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jag kom att tänka på dig! Är du något till Västkusten i jobbet fortfarande? Hör av dig om du skulle vilja hälsa på. Sen vore det jättekul att höra om ni fått växthuset på plats. Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. With something like this, players can peer down long hallways
    to see if a mutated threat is there waiting for them, or they can scan a curious piece of furniture to
    find an ever important file. While we don't know the reason why the PSN
    cards were taken off Amazon, it's good to see their return as it
    provides a nice alternative to buying stuff on the Playstation Network for those concerned about
    security. The expansion is not for everyone but most players will
    enjoy it and I would recommend it to current Red Dead Redemption fans but advise new players to wait and see how they like the original game before they upgrade.


    my weblog free playstation codes ()

    SvaraRadera
  5. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera