söndag 2 september 2012

Som en Engelsk Cottage Garden...

Ja så skulle jag nog beskriva Helena med bloggen "bland rosor och bladlöss" underbara trädgård. Jag har ju följt hennes blogg i flera år så det var extra kul att få besöka hennes trädgård och se alla rabatter och vinklar på riktigt. Vi var samma gäng som hemma hos mig: Ruben och Veronica plus nu även Nora med bloggen Mina trädgårdar. Det var en fantastisk dag och det är så roligt att prata trädgård.

Jag låter bilderna prata för sig själv. Tack för din gästvänlighet Helena, det var jättetrevligt.

Det kommer bli tyst på bloggen i några dagar. Jag tar tåget söderut för jobb imorgon och är inte hemma förens i slutet av veckan. Så mycket tid till egna bravader lär jag inte ha tyvärr men kanske hinner jag in en sväng till Trädgårdsföreningen innan tåget tuffar hemåt.

Ha en bra vecka!!













4 kommentarer:

  1. Det var tur jag gick in här och kollade, inte märkte jag att du fotade. Du var väldigt diskret med din kamera! Vad fina detaljer du hittat! Det var verkligen roligt att få träffas igen.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen en cottage garden! Fast den är så ny så är den så uppvuxen och frodig! Hoppas vi syns snart igen :)

    SvaraRadera
  3. Roligt att besöka andras trädgårdar.

    SvaraRadera
  4. Så roligt att se vår trädgård genom din kamera och det var jättekul att ses igen. Få se när vi ses nästa gång.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera