fredag 7 september 2012

Blommig Fredag!!


Tänkte haka på Blommig Fredag hos Helena med bloggen Bland rosor och bladlöss. Denna veckas tema är förväntan.

Jag tror den största förväntan för mig varje år är när rosengården står i knopp och 60rosor är på väg att börja blomma en efter en.. men också den förväntan jag kände i juni när hela provodlingsrabatten (50rosor) var på väg att börja blomma samtidigt!! Magnifikt är bara förnamnet.

Inser nu när jag tittar tillbaks på bilder ifrån trädgården att väldigt mycket förändrats bara under detta år, trädgården har fått golv, väggar och mer karaktär.













 

5 kommentarer:

  1. Oj, vad vackert det var med de fina gräsen!! :) / Carolin

    SvaraRadera
  2. Vad mycket det händer på ett år! Jättevackert! Jag lägger till din länk så andra hittar till din fina blogg :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk rosenträdgård du har.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fiint, kula att få se det under uppbyggnaden.
    Ha en skön helg
    Vivian

    SvaraRadera