lördag 30 april 2011

Drömmer om en platsbyggd bänk till altanen...

Ända sedan i byggde vår altan så har det saknats en mysstämning på vår lilla altan vid köket. Den altanen är högre än resten av altanen och den är ganska smal. Jag skulle vilja bygga en hörnbänk där hela familjen kan sitta och fika på kvällen. Mitt på sommaren så sitter vi ofta på lilla altanen på kvällen och bara njuter av sista solen men jag känner att ytan kunde vara mysigare och mer ombonad. Jag hittade en platsbyggd bänk i en blogg (whiteseason) som är precis som jag tänkt mig. Tänk dig fina mysiga kuddar, massa fina växter, en kopp kaffe, att kura upp i soffan och bara njuta. Underbart!!!

Trevlig valborg alla. Jag kommer sitta med näsan i skolböckerna ikväll så det blir väldigt lugnt.
Det är tre-fyra veckor kvar tills alla tentor är inlämnade och klara, det ska bli väldigt skönt med lite lugnare tempo sen.



Bilder: privata.

1 kommentar: