lördag 29 maj 2010

Mors dag idag...













Idag bjuder jag på lite bilder ifrån trädgården som jag tagit under helgen. Lite nya prydnader har fått flytta in i rabatterna. Kronan är köpt på lolodi som ligger i Birkastan. Även skylten "Är i trädgården" kommer därifrån. Buddan är köpt på Indiska. Dessa små smycken i rabatten är mina morsdags presenter, ibland är det bättre och lättare att köpa det man vill ha själv :-).
Jag önskar alla Mammor en underbar morsdag. Hoppas ni blir firade med pompa och ståt.

3 kommentarer:

  1. Praktiskt att köpa sina egna morsdagspresenter, jag har inga högre förväntningar än att mina söner ska ringa, alla bor en bit hemifrån.

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det, både i trädgården och på bloggen! Vad är det du har i de flätade korgarna på trädäcket föresten?

    Låter utmärkt att köpa sina egna morsdagspresenter tycker jag! =)

    SvaraRadera
  3. Oj,,,,,,,så fint du har det :)
    Blir en fin trädgårdssommar....
    Håkan

    SvaraRadera